Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, bez navođenja razloga. Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, nekorišten, uz priložen originalni račun.
Reklamacije se razmatraju isključivo uz predočenje računa. Reklamacije na keramičke pločice deklarirane kao 2. i 3. klasa, kao i na keramičke pločice i laminat koji su već ugrađeni, neće se uvažavati
U slučaju povrata, troškove povrata snosi kupac osim ako je proizvod neispravan ili pogrešno isporučen. Povrat sredstava vrši se nakon zaprimanja i pregleda vraćenog proizvoda. Midax d.o.o. zadržava pravo umanjiti povratnu vrijednost artikla ukoliko je isti korišten, otvaran na način da je oštećena njegova ambalaža ili na drugi način koji znatno narušava svojstva i izgled novog artikla.
Reklamacije vezane uz oštećenja u transportu, neispravne ili krivo isporučene artikle rješavaju se u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko kupljeni proizvod iz naše internetske trgovine ne udovoljava vašim potrebama ili očekivanjima, kontaktirajte nas kako bismo što prije pronašli rješenje.
Ako želite vratiti artikl, to možete učiniti najkasnije 14 dana od dana kada ste preuzeli proizvod (ili posljednji proizvod iz narudžbe). Potrebno je ispuniti i poslati:
Ispunjeni dokument pošaljite e-poštom na trgovina@midax.hr
Nakon što ga zaprimimo, obavijestit ćemo vas o mogućim opcijama:
-
zamjena proizvoda
-
povrat proizvoda
-
povrat uplaćenog iznosa
Povrat ili zamjena proizvoda
Proizvod koji se vraća mora biti:
-
zapakiran u originalnu, neoštećenu ambalažu
-
u istom stanju kao pri isporuci
-
nekorišten i nemontiran
Mogućnosti povrata:
-
osobno u poslovnicu Midax trgovine
-
slanjem putem dostavne službe na vlastiti trošak (uz napomenu da ne odgovaramo za eventualna oštećenja nastala u transportu)
Ako proizvod šaljete dostavom, obavezno ga osigurajte u originalnom pakiranju. Kod proizvoda sa specifičnom zaštitom (stiropor, folija i sl.) potrebno je čvrsto učvrstiti sve elemente pakiranja.
Reklamacija proizvoda
U slučaju da ste zaprimili proizvod s tvorničkim nedostatkom:
-
Ispunite Reklamacijski zapisnik
-
Slijedite upute navedene u dokumentu
-
Pošaljite nam sve na adresu trgovina@midax.hr
Na vašu reklamaciju odgovorit ćemo što je brže moguće, a najkasnije u roku od 14 radnih dana.
Ako primijetite oštećenje prilikom dostave:
-
provjerite ambalažu odmah pri preuzimanju
-
zatražite od dostavljača da evidentira oštećenje
-
ako oštećenje nije prijavljeno pri preuzimanju, smatrat će se da je ambalaža isporučena neoštećena
Naš cilj je riješiti svaku reklamaciju na način koji će zadovoljiti obje strane.
Sve navedene odredbe sadržane su i Uvjetima korištenja