Opći uvjeti internet prodaje – Midax d.o.o.
Ovi uvjeti definiraju postupak naručivanja, plaćanja, dostave, povrata i reklamacija proizvoda kupljenih putem web trgovine tvrtke Midax d.o.o., Sveti Rok 70, 47300 Ogulin, Hrvatska, OIB: 35517716001. Korištenjem ove web stranice potvrđujete da ste upoznati i suglasni s uvjetima korištenja.
1. Naručivanje
Kupnja proizvoda putem web stranice moguća je 24 sata dnevno. Kupac može naručiti proizvod kao registrirani korisnik ili kao gost. Svi proizvodi prikazani u web trgovini ne moraju biti dostupni na skladištu u trenutku narudžbe. Midax d.o.o. zadržava pravo izmjene dostupnosti proizvoda bez prethodne obavijesti.
2. Cijene
Sve cijene izražene su u eurima (€) s uključenim PDV-om. Midax d.o.o. pridržava pravo promjene cijena bez prethodne najave. U slučaju pogrešne cijene na web stranici, Midax d.o.o. zadržava pravo otkazivanja narudžbe i obavijestit će kupca.
3. Načini plaćanja
Kupac može izvršiti plaćanje na sljedeće načine:
-
Uplata po ponudi – kupac dobiva ponudu na temelju koje vrši uplatu putem banke ili internet bankarstva.
-
Kartično plaćanje – podržane su debitne i kreditne kartice.
-
Plaćanje na rate – omogućeno karticama koje podržavaju obročno plaćanje.
4. Dostava
Midax d.o.o. omogućuje isporuku kupljene robe na sljedeće načine:
– Besplatna dostava – u krugu do 130 km od sjedišta tvrtke u Ogulinu.
– Lagermax dostava – paletna dostava za pločice i sve ostale pošiljke koje prelaze
težinu od 40 kg na lokacije udaljene više od 130 km od sjedišta tvrtke.
– GLS dostava – za pakete mase do 40 kg.
Cijene dostave formirane su po cjeniku dostavne službe.
Rok isporuke ovisi o dostupnosti proizvoda, lokaciji kupca i načinu dostave te će biti posebno dogovoren s kupcem. Kupac će o statusu narudžbe biti obaviješten putem e-maila ili telefona.
5. Povrat i reklamacije
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, bez navođenja razloga. Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, nekorišten, uz priložen originalni račun.
Reklamacije se razmatraju isključivo uz predočenje računa. Reklamacije na keramičke pločice deklarirane kao 2. i 3. klasa, kao i na keramičke pločice i laminat koji su već ugrađeni, neće se uvažavati
U slučaju povrata, troškove povrata snosi kupac osim ako je proizvod neispravan ili pogrešno isporučen. Povrat sredstava vrši se nakon zaprimanja i pregleda vraćenog proizvoda. Midax d.o.o. zadržava pravo umanjiti povratnu vrijednost artikla ukoliko je isti korišten, otvaran na način da je oštećena njegova ambalaža ili na drugi način koji znatno narušava svojstva i izgled novog artikla.
Reklamacije vezane uz oštećenja u transportu, neispravne ili krivo isporučene artikle rješavaju se u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko kupljeni proizvod iz naše internetske trgovine ne udovoljava vašim potrebama ili očekivanjima, kontaktirajte nas kako bismo što prije pronašli rješenje.
Ako želite vratiti artikl, to možete učiniti najkasnije 14 dana od dana kada ste preuzeli proizvod (ili posljednji proizvod iz narudžbe). Potrebno je ispuniti i poslati:
Ispunjeni dokument pošaljite e-poštom na trgovina@midax.hr
Nakon što ga zaprimimo, obavijestit ćemo vas o mogućim opcijama:
-
zamjena proizvoda
-
povrat proizvoda
-
povrat uplaćenog iznosa
Povrat ili zamjena proizvoda
Proizvod koji se vraća mora biti:
-
zapakiran u originalnu, neoštećenu ambalažu
-
u istom stanju kao pri isporuci
-
nekorišten i nemontiran
Mogućnosti povrata:
-
osobno u poslovnicu Midax trgovine
-
slanjem putem dostavne službe na vlastiti trošak (uz napomenu da ne odgovaramo za eventualna oštećenja nastala u transportu)
Ako proizvod šaljete dostavom, obavezno ga osigurajte u originalnom pakiranju. Kod proizvoda sa specifičnom zaštitom (stiropor, folija i sl.) potrebno je čvrsto učvrstiti sve elemente pakiranja.
Reklamacija proizvoda
U slučaju da ste zaprimili proizvod s tvorničkim nedostatkom:
-
Ispunite Reklamacijski zapisnik
-
Slijedite upute navedene u dokumentu
-
Pošaljite nam sve na adresu trgovina@midax.hr
Na vašu reklamaciju odgovorit ćemo što je brže moguće, a najkasnije u roku od 14 radnih dana.
Ako primijetite oštećenje prilikom dostave:
-
provjerite ambalažu odmah pri preuzimanju
-
zatražite od dostavljača da evidentira oštećenje
-
ako oštećenje nije prijavljeno pri preuzimanju, smatrat će se da je ambalaža isporučena neoštećena
Naš cilj je riješiti svaku reklamaciju na način koji će zadovoljiti obje strane.
6. Jamstvo
Za sve proizvode vrijede jamstva u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske. Za ostvarenje prava iz jamstva, potrebno je sačuvati račun i jamstveni list (ako je izdan). Jamstvo ne pokriva mehanička oštećenja, nepravilnu montažu ili neodgovarajuće korištenje.
7. Sigurnost i zaštita podataka
Midax d.o.o. se obvezuje čuvati privatnost svih kupaca i korisnika web stranice. Osobni podaci prikupljeni prilikom narudžbe koriste se isključivo u svrhu realizacije narudžbe i neće biti dostupni trećim osobama osim ako to nije zakonski uvjetovano.
8. Provjera narudžbe i konačna ponuda
Midax d.o.o. zadržava pravo, nakon zaprimanja narudžbe putem web trgovine, provjeriti dostupnost naručenih artikala, njihovu količinu i eventualna pakiranja u kojima se proizvodi prodaju (npr. pločice, laminati, parketi i slični artikli koji se prodaju u pakiranjima ili na m²). U slučaju odstupanja između narudžbe i stvarnog stanja zaliha ili pakiranja, Midax d.o.o. će kupcu poslati usklađenu ponudu s točno navedenim količinama, cijenama i uvjetima. Kupac tada odlučuje prihvaća li konačnu ponudu.
Kupac može izvršiti plaćanje na temelju konačne ponude:
-
Transakcijskom uplatom po ponudi
-
Kartičnim plaćanjem putem poveznice koja se šalje uz ponudu, korištenjem CorvusPay sustava
Tek po prihvaćanju konačne ponude i zaprimljenoj uplati, narudžba se smatra potvrđenom i spremnom za daljnju obradu.
9. Popusti
Kupcima se odobrava 10% popusta na proizvode prilikom odabira jednog od sljedećih načina plaćanja:
-
plaćanje po ponudi (virmanom/bankovnim prijenosom)
-
kartično plaćanje jednokratno
Popust se automatski obračunava u košarici prilikom odabira navedenih načina plaćanja.
Popust se ne odnosi na proizvode koji su već sniženi, odnosno koji su označeni kao akcijski artikli. Takvi artikli jasno su istaknuti na web-stranici i prikazuju sniženu cijenu.
10. Pravo i način podnošenja prigovora
Potrošači imaju pravo podnijeti prigovor prodavatelju u pisanom obliku putem elektroničke pošte sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
- Prigovor bi trebao sadržavati sve relevantne informacije o proizvodu ili usluzi, te detaljan opis problema.
- Potrošač ima pravo na odgovor prodavatelja u zakonskom roku.
11. Primjena prava i rješavanje sporova
Na sve ugovore sklopljene putem ove stranice primjenjuju se važeći zakoni Republike Hrvatske. U slučaju spora nadležan je stvarno nadležni sud prema sjedištu Midax d.o.o.